Ebben a rövid cikkben nem csupán tájékoztatni szeretnénk a felelős magatartásunkról, de egyben megosztjuk gyakorlatunkat, és tapasztalatainkat is, hátha hasznos lehet másoknak is.
A vírushelyzet elején, a megfelelő vezetők bevonásával azonnal megalakítottuk a felelős válság tanácsot, mely folyamatosan figyelemmel kísérte az eseményeket, és azonnali döntéseket hozott. Március közepétől minden irodai kollégának engedélyeztük a home office-t, és biztosítottuk annak feltételeit. Ez sok folyamat átszervezését, és logisztikai kihívások megoldását is magával hozta. Köszönhetően csapatunk elhivatottságának, és kemény munkájának, a hatékonyságunk alig csökkent.
Közel három hónapig dolgoztunk így, majd június első felében visszatértünk az irodába. Természetesen nem úgy és nem olyan mértékben, mint korábban. A visszatérés előtt
- új kockázatértékelést készítettünk,
- létszám korlátozásokról döntöttünk a helységek és a teljes iroda vonatkozásában,
- „A” hét / „B” hét verzióval félig megtartottuk a home office-t,
- kihelyeztük minden ajtóra a helységre vonatkozó szabályokat,
- létrehoztuk a megfelelő kézfertőtlenítő pontokat,
- védőeszközöket biztosítottunk a tömegközlekedést használó, vagy ügyfelekkel találkozó kollégáinknak,
- minden kollégát tájékoztattunk a változásokról, és képzést kaptak az alaposabb megértés érdekében.
Mindezek után a saját irodánkat is „leauditáltuk” a Restart Your Business with BV ellenőrző csomag szigorú követelményrendszere alapján és az így megszerzett Safe Guard matrica kikerül a bejáratunkra.
Pontosan ismerjük tehát az ügyfeleink számára nyújtott megoldásunk nehézségeit, de egyben végrehajthatóságát is.
Tapasztalatunk szerint az új körülményekhez könnyű, és gyors az alkalmazkodás. A legnagyobb kihívást a belső levegő keringtetésű légkondicionáló használatának mellőzése jelenti. Ez a nyári hőségben okoz nehéz időszakokat, de muszáj fegyelmezettnek maradni. Abban a pillanatban, hogy egy közös helységben keringtetni kezdjük a belső levegőt, automatikusan keresztülhúzzuk minden más intézkedésünk értelmét.
Fenti intézkedések minden vállalkozás életében szükségesek, hogy biztosítsuk ügyfeleinknek, munkatársainknak, és családtagjainknak a lehető legbiztonságosabb munkakörnyezetet.
Amennyiben úgy gondolja, hogy szakértelmünkkel és tapasztalatunkkal a segítségére lehetünk, forduljon hozzánk bizalommal, és keresse kollégáinkat.
https://www.bureauveritas.hu/szolgaltatasaink/restart-your-business-bv
Vigyázzanak magukra, és vigyázzunk egymásra!