Complaint

PANASZKEZELÉS

ÁLTALÁNOS PANASZOK

Ügyfeleink elégedettsége fontos számunkra, és arra törekszünk, hogy minél magasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsunk. Amennyiben mégis panasz merülne fel valamely eljárásunkkal, szolgáltatásunkkal kapcsolatban, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba, hogy mielőbb kezelhessük a problémát.

Hogyan történik a panaszok bejelentése?

Kérjük, töltse ki online bejelentőlapunkat, amely egyenesen a Bureau Veritas Magyarország Kft. minőségügyi munkatársához fog beérkezni. A bejelentett panasszal kapcsolatban munkatársunk rövid időn felveszi Önnel a kapcsolatot.

Amennyiben részletesen tájékozódni kíván a panaszkezeléssel kapcsolatban, kérjük, töltse le az alábbi dokumentumot.

Felelős Erdőgazdálkodás Tanúsítási Panaszok Kezelése

A panaszkezelési folyamat nélkülözhetetlen részét képezi az ügyfeleink igényeinek kielégítéséről, valamint ezen igényekre való azonnali válaszadásról szóló ügyfélkapcsolati filozófiánknak. Küldetésünk nem csupán ügyfeleink igényeinek kielégítése, hanem a hozzáadott érték biztosításának középpontba helyezése is, a folyamatos minőségi szolgáltatás és a fejlődési lehetőségek keresése valamennyi folyamatunkban. 
Magától értetődik, hogy kiemelt figyelmet fordítunk a panaszok kezelésére. Éppen ezért életbe léptettünk egy rendszert, mely megkönnyíti az ügyfélpanaszok benyújtását annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban megválaszolhassuk a beadványokat. Mivel ilyen hangsúlyosan kezeljük a vevői megelégedettséget, valamint fontos számunkra, hogy a lehető leggyorsabban megoldást találjunk bármely felmerülő panaszra, ezért ezt a folyamatot szolgáltatásaink fejlesztésének kitűnő eszközeként használhatjuk.

Amennyiben Ön bármely okból elégedetlen a Bureau Veritas Certification szolgáltatásával, vagy egy Bureau Veritas Certification által tanúsított társaság szolgáltatásával, úgy tisztelettel kérjük, intézze panaszát egyenesen a Bureau Veritas Certification-höz, így lehetőséget biztosít számunkra, hogy gyorsan célba juttassuk panaszát társaságunkon belül. 

Hogyan nyújtson be panaszt?

Panaszát a Bureau Veritas Certification honlapján nyújthatja be, ahol az online formanyomtatvány angol nyelven érhető el. Kattintson az „easy-to-use online form” linkre, panasza így közvetlenül a Bureau Veritas Certification Felelős Erdőgazdálkodás Technikai Osztályához kerül.

Bővebb tájékoztatás a Panaszkezelésről

Bővebb tájékoztatást talál a Felelős Erdőgazdálkodás tanúsítással kapcsolatos ügyfélpanasz-kezelésről szóló irányelvben, mely a Bureau Veritas Certification Fellebbezési Folyamatáról is tartalmaz információt.
Ez a dokumentum részletezi a panaszkezelési eljárásunkat és a panaszok nyomon követését.

RSPO panaszkezeléssel kapcsolatos információkért, kérjük töltse le az alábbi angol nyelvű dokumentumot: RSPO Appeals, Grievances & Complaints Management

A Bureau Veritas Certification honlapján angol nyelven további tájékoztatást olvashat központi panaszkezelési eljárásunkról