PANASZKEZELÉS

Általános panaszok

Ügyfeleink elégedettsége fontos számunkra, és arra törekszünk, hogy minél magasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsunk. Amennyiben mégis panasz merülne fel valamely eljárásunkkal, szolgáltatásunkkal kapcsolatban, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba, hogy mielőbb kezelhessük a problémát.

Hogyan történik a panaszok bejelentése?

Kérjük, töltse ki online bejelentőlapunkat, amely egyenesen a Bureau Veritas Magyarország Kft. minőségügyi munkatársához fog beérkezni. A bejelentett panasszal kapcsolatban munkatársunk rövid időn felveszi Önnel a kapcsolatot.

Amennyiben részletesen tájékozódni kíván a panaszkezeléssel kapcsolatban, kérjük, töltse le ezzel kapcsolatoseljárásunk útmutatóját.
 

 

Felelős Erdőgazdálkodás Tanúsítási Panaszok Kezelése
 

A panaszkezelési folyamat nélkülözhetetlen részét képezi az ügyfeleink igényeinek kielégítéséről, valamint ezen igényekre való azonnali válaszadásról szóló ügyfélkapcsolati filozófiánknak. Küldetésünk nem csupán ügyfeleink igényeinek kielégítése, hanem a hozzáadott érték biztosításának középpontba helyezése is, a folyamatos minőségi szolgáltatás és a fejlődési lehetőségek keresése valamennyi folyamatunkban. 
Magától értetődik, hogy kiemelt figyelmet fordítunk a panaszok kezelésére. Éppen ezért életbe léptettünk egy rendszert, mely megkönnyíti az ügyfélpanaszok benyújtását annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban megválaszolhassuk a beadványokat. Mivel ilyen hangsúlyosan kezeljük a vevői megelégedettséget, valamint fontos számunkra, hogy a lehető leggyorsabban megoldást találjunk bármely felmerülő panaszra, ezért ezt a folyamatot szolgáltatásaink fejlesztésének kitűnő eszközeként használhatjuk. 
Amennyiben Ön bármely okból elégedetlen a Bureau Veritas Certification szolgáltatásával, vagy egy Bureau Veritas Certification által tanúsított társaság szolgáltatásával, úgy tisztelettel kérjük, intézze panaszát egyenesen hozzánk! Így lehetőséget biztosít számunkra, hogy gyorsan célba juttassuk panaszát társaságunkon belül, vagy az általunk tanúsított szervezetben. 
 

Hogyan nyújtson be panaszt?

Benyújthatja panaszát egy online formanyomtatvány segítségével, mely közvetlenül a Bureau Veritas Certification Felelős Erdőgazdálkodás Technikai Osztályához kerül.
Az online formanyomtatvány jelenleg csak angol nyelven érhető el, de tartalma megegyezik a magyar nyelvű online bejelentőlapunk tartalmával, melyet segítségként használhat az angol nyelvű formátum kitöltése során. A Felelős Erdőgazdálkodás tanúsításokkal kapcsolatos panaszokat azonban csak itt, az angol nyelvű formanyomtatványon tudja benyújtani, mert így közvetlenül ér célba a Technikai Osztályhoz. 
Szíves megértésüket köszönjük.

Bővebb tájékoztatás a Panaszkezelésről

Bővebb tájékoztatást talál a Felelős Erdőgazdálkodás tanúsítással kapcsolatos ügyfélpanasz-kezelésről szóló irányelvben, mely a Bureau Veritas Certification Fellebbezési Folyamatáról is tartalmaz információt.
Ez a dokumentum részletezi a panaszkezelési eljárásunkat és a panaszok nyomon követését.

 

Panaszkezelési eljárásunkról az alábbi, angol nyelvű oldalon is tájékozódhat: Complaint Management

Elérhetőség

Bureau Veritas

+36 1 802 69 00

E-mail küldés
  • ALGÉRIA
  • ANGOLA
  • ARGENTÍNA
  • AUSZTRÁLIA
  • AUSZTRIA
  • AZERBAJDZSÁN
  • BAHAMA-SZIGETEK
  • BAHREIN
  • BANGLADES
  • BARBADOS
  • BELORUSSZIA
  • BELGIUM
  • BENIN
  • BERMUDA
  • BOLÍVIA
  • BOSNIA AND HERZEGOVINA
  • BOTSWANA
  • BRAZÍLIA
  • BRUNEI
  • BULGÁRIA
  • BURKINA-FASO
  • BURUNDI
  • KAMBODZSA
  • KAMERUN
  • KANADA
  • ZÖLD-FOKI SZIGETEK
  • KÖZÉP-AFRIKAI KÖZTÁRSASÁG
  • CSÁD
  • CHILE
  • KÍNA
  • KOLUMBIA
  • KONGÓ
  • KONGÓI DEMOKRATIKUS KÖZTÁRSASÁG
  • COSTA RICA
  • ELEFÁNTCSONTPART
  • HORVÁTORSZÁG
  • KUBA
  • CURACAO
  • CSEHORSZÁG
  • DÁNIA
  • DZSIBUTI
  • DOMINIKAI KÖZTÁRSASÁG
  • ECUADOR
  • EGYIPTOM
  • EL SALVADOR
  • EGYENLÍTŐI GUINEA
  • ERITREA
  • ÉSZTORSZÁG
  • ETIÓPIA
  • FIDZSI-SZIGETEK
  • FINNORSZÁG
  • FRANCIAORSZÁG
  • FRANCIA NYUGAT-INDIA
  • GABON
  • GRÚZIA
  • NÉMETORSZÁG
  • GHÁNA
  • GIBRALTÁR
  • GÖRÖGORSZÁG
  • GRÖNLAND
  • GUATEMALA
  • GUINEA
  • GUINEA BISSAU
  • HONDURAS
  • MAGYARORSZÁG
  • IZLAND
  • INDIA
  • INDONÉZIA
  • IRÁN
  • IRAK
  • IZRAEL
  • OLASZORSZÁG
  • JAPÁN
  • JORDÁNIA
  • KAZAHSZTÁN
  • KENYA
  • KOREA (DÉL)
  • KUVAIT
  • LETTORSZÁG
  • LIBANON
  • LIBÉRIA
  • LÍBIA
  • LITVÁNIA
  • LUXEMBURG
  • MADAGASZKÁR
  • MALAWI
  • MALAJZIA
  • MALI
  • MÁLTA
  • MAURITÁNIA
  • MEXIKÓ
  • MONTENEGRÓ
  • MAROKKÓ
  • MOZAMBIK
  • Myanmar
  • NAMÍBIA
  • HOLLANDIA
  • HOLLAND ANTILLÁK
  • ÚJ-ZÉLAND
  • NICARAGUA
  • NIGER
  • NIGÉRIA
  • NORVÉGIA
  • OMÁN
  • PAKISZTÁN
  • PANAMA
  • PARAGUAY
  • PERU
  • FÜLÖP-SZIGETEK
  • LENGYELORSZÁG
  • PORTUGÁLIA
  • PUERTO RICO
  • KATAR
  • ROMÁNIA
  • OROSZORSZÁG
  • RUANDA
  • SAINT- PIERRE & MIQUELON
  • SZAÚD-ARÁBIA
  • SZENEGÁL
  • SZERBIA
  • SEYCHELLES
  • SIERRA LEONE
  • SZINGAPÚR
  • SZLOVÁKIA
  • SZLOVÉNIA
  • SZOMÁLIA
  • DÉL-AFRIKAI KÖZTÁRSASÁG
  • SPANYOLORSZÁG
  • SRI LANKA
  • SURINAME
  • SVÉDORSZÁG
  • SVÁJC
  • SZÍRIA
  • TAJVAN
  • TANZÁNIA
  • THAIFÖLD
  • TOGO
  • TRINIDAD & TOBAGO
  • TUNÉZIA
  • TÖRÖKORSZÁG
  • TÜRKMENISZTÁN
  • UGANDA
  • UKRAJNA
  • EGYESÜLT ARAB EMIRÁTUSOK
  • EGYESÜLT KIRÁLYSÁG
  • AMERIKAI EGYESÜLT ÁLLAMOK
  • URUGUAY
  • ÜZBEGISZTÁN
  • VENEZUELA
  • VIETNAM
  • JEMEN
  • ZAMBIA
  • ZIMBABWE
  • Egyéb weboldal
  • AFRIKA
  • NEMZETKÖZI WEBOLDAL
  • KÖZEL-KELET
  • DÉLKELET-ÁZSIA
Iparág, eszköz, és/vagy szolgáltatás kiválasztása
Iparágak

Eszközok

Szolgáltatások